Subject: Projekteerimistingimuste eelnõu tutvustus
From: "Maarika Uprus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 10:28:26 +0200

Transpordiamet

Anname teada, et Elva Vallavalitsus algatas 26.11.2024 korraldusega nr 607
Rõngu alevikus Pagari põik 1//Valga mnt 2//4//6a kinnisasja
projekteerimistingimuste andmise avatud menetluse.
Projekteerimistingimustega soovitakse täpsustada kehtivates
detailplaneeringutes määratud hoonestusalasid ja suurendada neid kuni 10%
ulatuses.  Taotleja  soovib  kinnisasjal  laiendada  olemasolevat
tootmishoonet. Täpsemad asjaolud on toodud korralduses (manuses).
Kinnisasi piirneb 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee katastriüksusega
(69402:002:0033), mistõttu edastame projekteerimistingimuste eelnõu
tutvumiseks ka Transpordiametile. Projekteerimistingimuste eelnõu kohta
arvamuste tekkimisel palume need esitada valla e-aadressil [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  hiljemalt 12. detsembriks 2024.

Lugupidamisega

Maarika Uprus

planeeringuspetsialist

 <http://www.elva.ee/> Elva Vallavalitsus
Kesk 32, Elva

+372 5271860
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.